City Housing Amsterdam
Herengracht 124
1015 BT Amsterdam

Tel: 020- 2600019
Mail: info@cityhousingamsterdam.nl

Verkocht in 7 stappen

1. Kennismaking

Wij laten een van onze makelaars contact met u opnemen en deze persoon zal uw aanspreekpunt zijn en u het hele proces begeleiden. Zo heeft u contact met een persoon en verloopt alle communicatie helder en dat werkt het meest efficiënt. Uw makelaar is per email en telefoon van maandag tot en met zaterdag bereikbaar. Wij zullen u informeren over onze tarieven, wij werken op No Cure, No Pay basis.

2. Marktanalyse

City Housing Amsterdam adviseert u bij het vaststellen van een realistische, marktconforme prijs. Wij kijken naar de staat van uw woning, de woonomgeving, de financiële aspecten, de VvE, de energie index, omgevingsanalyse. We bespreken eventuele verbeterpunten aan de woning voor een optimaal resultaat. We kunnen u bijvoorbeeld helpen bij styling of adviseren uw object met kleine aanpassingen, beter verkoopbaar te maken. Tevens kijken wij hoe courant uw woning is en wordt een vergelijk met reeds verkochte woningen gemaakt.

3. Verkoopstrategie

City Housing Amsterdam adviseert u met betrekking tot de verkoopstrategie. Wilt u het object snel verkopen of heeft u andere wensen. Wij brengen dat samen in beeld. We optimaliseren uw object door middel van professionele foto’s, plattegronden, video’s en mogelijkheden met betrekking tot eventuele (re)styling. City Housing Amsterdam adverteert met een verkoopbord en funda.nl. Tevens maken wij gebruik van social media.

4. Bezichtigingen

Op aanvragen van potentiele kopers wordt binnen 1 werkdag gereageerd en wordt direct een bezichtiging gepland. Eenmaal per week brengen wij verslag uit aan u, als verkoper, met betrekking tot de status. Wij vragen potentiele kopers een vragenlijst n te vullen, zodat wij eventuele verbeterpunten met u kunnen bespreken. We hebben dan in ieder geval informatie/ feedback van klanten.

5. Onderhandelen

Indien er een bieding komt, dan bespreken we dit en we adviseren over de vervolgstappen en proberen wij voor u een maximaal redelijke prijs te halen. Naast de hoogte van het bod kijken we naar de datum van de overdracht, de ontbindende voorwaarden en de eventuele overname van roerende zaken. We vragen ook of een koper zijn financiële positie kan aantonen, zodat we weten dat deze het kan betalen.

6. Overdracht

De notaris plant volgens overeenkomst het ondertekenen van de leveringsakte in; wij controleren deze akte en de nota van afrekening. Wij begeleiden de inspectie van de woning op de dag van de overdracht

We zien toe op de overdracht van de woning bij de notaris.

7. Evaluatie

Nadat wij uw woning verkocht hebben kunt u ook altijd nog een beroep op ons doen, indien u vragen heeft met betrekking tot de afronding of verandering van fiscale zaken, helpen wij u graag.